Naujienos

Gimnazistai susipažino su UNESCO saugomos Vilniaus senamiesčio vietomis

2019 06 05
Informacinių ir vizualinių technologijų ir Transporto ir verslo skyrių 11-12 kl. mokiniai, kartu su mokytojomis: Sigita Kalesnikaite, Alma Zybailiene bei Vaida Račeliene, 2019 m. gegužės 23 d. lydimi profesionalios gidės, dalyvavo edukacinėje ekskursijoje po Vilniaus senamiestį, kurios tikslas – supažindinti moksleivius su Vilniaus miesto istorinio senamiesčio verte bei istorija, ugdyti jaunimo kultūrinį –  paveldosauginį sąmoningumą.

„Ekskursijos metu daugiau sužinojome apie Vilniaus UNESCO saugomą senamiestį: susipažinome su senaisiais Vilniaus priemiesčiais – grožėjomės skirtingomis Vilniaus senamiesčio panoramomis; ugdėme pastabumą, norą tyrinėti ir orientuotis senamiestyje; domėjomės savo miesto istorija bei kultūra”, – įspūdžiais dalijasi Istorijos ir geografijos mokytoja Sigita Kalesnikaitė.

Edukacinės ekskursijos metu pasitelktos miesto legendos, papildančios ekskursijos turinį. S. Kalesnikaitė pasakoja, kad tai sportiška, dinamiška ir aktyvi ekskursija, ko tikrai nesitikėjo: „Grožėjomės ne tik skirtingomis Vilniaus panoramomis, bet ir kopėme į senamiesčio kalvas. Ekskursija supažindino mus su senaisiais Vilniaus priemiesčiais, legendų bei vaizdų pagalba bandėme modeliuoti senojo Vilniaus miesto gyvenimą, jo architektūrą, nuo Vilniaus piliakalnių vardinom miesto bažnyčias. Ši edukacinė pagalba suteikė mums galimybę giliau pažinti senamiesčio paveldo vertybes, skatina pagarbą ir domėjimąsi miesto istorija, kultūra, paveldu ir jo tausojimu.”


0001_20190523_122918_1559736865-00b77605cf87381182e3ead00671f534.jpg
Ekskursija vyko naudojantis mokinio kultūros pasu. Kultūros pasas – priemonė visų Lietuvos mokinių, besimokančių pagal bendrojo ugdymo programas, kultūros pažinimo įpročiams ugdyti ir jų kultūros patirčiai plėsti, teikiant jiems atitinkamas kultūros ir meno paslaugas.

Laikomasi nuostatos, kad mokinių kultūrinių įpročių formavimas turi būti nuoseklus ir sisteminis, pritaikant kultūros ir meno paslaugas prie kiekvienos amžiaus grupės poreikių, žinių, galimybių priimti ir suvokti informaciją.