Sveiki užsukę! Čia rasite visa, kas galėtų apibūdinti mus – Vilniaus technologijų mokymo centrą – kaip drąsiai pokyčius pasitinkančią ir nuolat besimokančią organizaciją. Kviečiame susipažinti su mūsų ilgamete patirtimi mokant amato ir ruošiant ateities profesionalus, atrasti mus augti skatinančius tikslus ir vertybes, o taip pat kartu pasidžiaugti organizacijos pergalėmis.

Pirmaisiais Vilniaus dailiųjų amatų mokyklos metais čia pradėjo mokytis bemaž šimtas būsimų siuvėjų, rūbų modeliuotojų ir ornamentų tinkuotojų.
Mokykla aukso amžių išgyvena 1970 m. – mokykla tampa viena didžiausių Lietuvoje: joje mokėsi per 1000 mokinių, papildomai pradėtos rengti sekretorių–stenografių, braižytojų, poligrafijos pramonės specialybės. Klestėjimo metais įkūriami keturi mokyklos filialai Vilniuje ir vienas – Kaune, šalia mokyklos atidaroma spaustuvė, o Naujininkų mikrorajone pastatomas 195 vietų mokinių bendrabutis.
Nuo 2004 metų liepos 1 d. mokykla reorganizuota į Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centro Administravimo ir paslaugų skyrių, o pasikeitus mokymo programų spektrui 2016 m. rugsėjo 1 d. dar kartą keičiamas padalinio pavadinimas į Informacinių ir vizualinių technologijų skyrių.

Nuo 1988 m. mokyklos pavadinimas pakeistas į Vilniaus 4–ąją profesinę technikos mokyklą, nuo 1990 m. pavadinta Vilniaus 2–ąja politechnikos mokykla.
Misija – tenkinti viešuosius interesus vykdant švietimo ir profesinio mokymo veiklą:
- teikti pagrindinį, vidurinį, formalų pirminį ir tęstinį, neformalųjį profesinį mokymą;
- sudaryti sąlygas kvalifikacijai tobulinti ir persikvalifikuoti;
- tenkinti mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius;
- sudaryti sąlygas mokiniams išsiugdyti bendrąsias ir kvalifikacijų kompetencijas;
- plėtoti bendradarbiavimą su darbdaviais ir socialiniais partneriais.
Vizija – Vilniaus technologijų mokymo centras – inovatyvi profesionalus ugdanti organizacija – segmento lyderis: stipri, moderni, reikalinga, paklausi ir laiminga.
- atsakomybė (prisiimu atsakomybę už savo veiksmus, moralės normas, darbo rezultatus; aktyviai rūpinuosi ne tik savimi, bet ir savo aplinka, bendruomene, šalimi);
- pagarba žmogui (elgiuosi taip, kaip norėčiau, kad su manimi elgtųsi; esu paslaugus, padedu kitiems; taupau kitų laiką; tarpusavyje bendrauju betarpiškai; gerbiu kitokį požiūrį);
- šeimininkiškumas (naudoju išteklius teisingai/ ūkiškai/ racionaliai; kuriu jaukią aplinką; imuosi iniciatyvos);
- veržlumas (esu aktyvus, generuojant vertingas idėjas ir jas įgyvendinant; ieškau partnerystės; sudominu žmones; iššūkius vertinu kaip naujas galimybes sėkmei kurti).
- mes atviri naujovėms, jų aktyviai ieškome ir sparčiai pritaikome;
- mes sąžiningai laikomės darbo tvarkos ir taisyklių;
- mes planuojame įvertindami ilgalaikę perspektyvą, numatome pasekmes;
- mes tikrinamės ar veiklos rodikliai / klientai / darbuotojai patvirtina, kad veikiame pagal planą;
- mes dirbame komandoje, padedame kolegoms;
- mes vienas kitam siūlome problemos sprendimo būdą.
- vykdyti tikslingą personalo poreikio planavimą ir aprūpinimą;
- sukurti palankų organizacijos mikroklimatą bendruomenės motyvacijai ir savigarbai palaikyti;
- dalintis savo gebėjimais ir patirtimi VTMC viduje ir išorėje;
- siekiant nuolatinio personalo augimo, diegti inovacijas.
- plėtoti verslo ir mokslo bendradarbiavimą, siekiant ugdymo kokybės ir sklandaus mokinių perėjimo iš profesinio mokymo į darbo pasaulį;
- užtikrinti mokymosi formų ir būdų pasiūlą įvairių mokymosi poreikių asmenims;
- įgyvendinti priemones, skirtas pažeidžiamų grupių asmenų mokymui, perkvalifikavimui ir kvalifikacijos tobulinimui;
- teikti visokeriopą paramą mokiniams;
- kurti profesinio informavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemą, padėsiančią asmenims pasirinkti savo kelią mokymo bei užimtumo srityse ir aktyviai kurti savo profesinę karjerą;
- užtikrinti informacijos apie TMC veiklą suinteresuotoms šalims prieinamumą ir kokybę, suteikiant TMC pranašumą konkurentų tarpe.
- racionaliai naudoti VTMC finansinius ir materialinius resursus;
- pritraukti išorinius finansinius resursus;
- modernizuoti turimus resursus bei kurti naujus, atsižvelgiant į nuolat besikeičiančius mokymo programų turinio ir saugos reikalavimus;
- įveiklinti sektorinių praktinio mokymo centrų infrastruktūrą.
- įdiegti ugdymo/darbo kokybės užtikrinimo sistemą;
- stiprinti vidaus komunikavimo sistemą;
- plėtoti Centro vidinės kokybės sistemą gerinant jos rezultatyvumą.
Už nuopelnus Lietuvos ūkio gerovei
/ 2016 m. /
Už pasiekimus profesiniame mokyme
/ 2016 m. /
Už sėkmingą pameistrystės įgyvendinimą
/ 2014 m. /
Už profesinio mokymo ir verslo bendradarbiavimą
Konkurso rengėjai apibūdina laureatus: „Darbdavių iniciatyvos suaktyvėja tuomet, kai atsiranda didelis jų srities specialistų trūkumas. Šios mokymo įstaigos ir asociacijos „INFOBALT“ pavyzdys rodo, kad bendraujant su išties aktyviais – ne tik kalbančiais, bet ir darančiais – darbdaviais įmanoma viskas ir per labai trumpą laiką. Pirmieji kontaktai užmegzti 2014 m. balandžio mėn. Per tą laiką sudarytas IT specialistų rengimo veiksmų planas, parengta nauja mokymo programa, organizuota jos viešinimo kampanija, organizuotas mokinių priėmimas ir nuo rugsėjo 1 d. mokymo centre įkurtoje „INFOBALT IT akademijoje“ pradėti ruošti labiausiai IT sektoriui reikiami Java programuotojai. Įmonės „EIS Group Lietuva“ atstovai dalyvavo mokinių atrankose ir net ryžosi dėstyti pagrindinius Java programuotojo mokymo programos modulius, nors finansiškai jiems tai visai nenaudinga.“
/ 2013 m. /
Už geriausią absolvento sėkmės istoriją
Vilniuje vykusioje konferencijoje „Geroji profesinio mokymo patirtis: 2013 metai“ paskelbti ir apdovanoti profesinio mokymo gerosios patirties konkurso „Absolventų sėkmės istorija“ laimėtojai. Konkursą organizavo Švietimo ir mokslo ministerijos Profesinio mokymo ir orientavimo skyrius kartu su Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centru. Šių metų konkurso tikslas buvo paskatinti profesinio mokymo įstaigas pasidalinti absolventų sėkmės istorijomis, kurios motyvuotų kitus sekti jų pavyzdžiu ir įkvėptų pasirinkti arba sugrįžti į profesinį mokymą.
Vilniaus technologijų mokymo centro absolventas Benjaminas Šulcas. B. Šulcas dar vaikystėje nuolatos konstruodavo įvairius žaisliukus: nuo aparačiuko, skleidžiančio garso signalus, kurie perspėtų mamą, kad laikas laistyti gėles, sekimo ir pasiklausymo įrangos iki savo rankomis surinktų kompiuterių. Trečiąjį kompiuterį, surinko būdamas vos šešiolikos. Todėl jau po devintos klasės, apsisprendus, jog paprasčiau susidoroti su praktinėmis užduotimis, Benjaminas pradėjo mokytis profesinėje mokykloje. Benjaminas Šulcas – išradėjas, įmonės „Connecty“ kuriančios sistemas, galinčias stebėti įvairius įrenginius, jų valdymo procesus įmonėse, įkūrėjas.
Įm. kodas: 300039885
Adresas: Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius
Tel. / faks. (8 5) 247 7560
El. p. vtmc@vtmc.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre