Naujienos

Kitų kultūrų asmenų integracija: Pedagogai semiasi žinių Berlyne

2022 01 27
Projekto, įgyvendinamo konsorciumo pagrindu dalyviai šią savaitę semiasi naujų žinių ir patirčių Vokietijoje.

Siekdami pasiruošti vykdyti socialinės atskirties ir kitų kultūrų asmenų integraciją į Lietuvos profesinį mokymą, pasisemti žinių ir praktinių gebėjimų iš patirtį turinčių ES šalių šią savaitę 8 Lietuvos profesinių mokyklų ir Vilniaus pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai stažuojasi Berlyne.

Berlynas – didelis multikultūrinis miestas, tai ideali vieta gilintis į pabėgėlių integraciją, darbą su užsieniečiais bei darbo metodus su mokiniais iš įvairių kultūrinių aplinkų.

Išsamiai susipažinę su priimančiąja organizacija, dalyviai pažįsta bei nagrinėja Vokietijos profesinio mokymo įstaigų darbą iš arti.

0001_azimage_1643281131-c74ff67f304e06615f2050f5a639f291.jpeg
Stažuotė organizuojama pagal Erasmus+ projektą „Pedagogų pasiruošimas kitų kultūrų ir socialinės atskirties mokymui“ (Nr. 2019-1-LT01-KA102-060427).

Projekto idėja gimė pastebėjus Lietuvos profesinio mokymo įstaigose kurį laiką jaučiamą tendencija, jog daugėja imigrantų, panorusių mokytis amato ir įsitvirtinti šalies darbo rinkoje.

Tuo pačiu stebima, jog ugdymo institucijose,daugėja socialiai pažeidžiamų asmenų, tai yra mokiniai iš asocialių šeimų, vaikų globos namų, buvę kaliniai. Todėl natūraliai susiduriama su problema – pedagogų kvalifikacijos trūkumas sėkmingai integruojant minėtų grupių asmenis į mokymo(si) procesą.

Prognozuojama, kad ateityje socialinės atskirties ir kitų kultūrų asmenų skaičius profesiniame mokyme augs, tad įvardyta problema tik aštrėja. Reaguodamas į šias tendencijas Vilniaus technologijų mokymo centras su partneriais iniciavo ir vykdo šį projektą, kurio esminis tikslas - pasiruošti ir vykdyti socialinės atskirties ir kitų kultūrų asmenų integraciją į Lietuvos profesinį mokymą, pasisemti žinių ir praktinių gebėjimų iš patirtį turinčių ES šalių.