Naujienos

Specialiosios mokyklos auklėtiniai susižavėjo inžinerinėmis profesijomis – norėtų mokytis

2022 12 01

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymas ir sėkminga įtrauktis į ugdymo įstaigos bendruomenę kasdien tampa vis aktualesne tema. Vis daugiau specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų mokosi profesinėse mokyklose, todėl jų įtrauktis  yra neatsiejama nuo daugelio ugdymo įstaigų veiklos krypčių.

Didinant mokymosi prieinamumą įvairių poreikių asmenims, lapkričio 30 d. į Vilniaus technologijų ir inžinerijos mokymo centrą (TECHIN)  atvyko 10-os klasės mokiniai su tėvais iš Vilniaus „Atgajos“ specialiosios mokyklos susipažinti su mokymo centru, čia rengiamomis programomis, mokymosi galimybėmis.

Informacinių technologijų skyriaus vedėja J. Balsė pristatė mokymo centrą ir rengiamas specialybes. Susitikimo metu soc. pedagogė I. Krupovič atsakė tėvams į iškilusius klausimus.

0001_img_20221130_103153_1669921064-5306bc4708cd8f1c9f620c21e6bde111.jpg
Svečiai apsilankė suvirinimo, metalo apdirbimo dirbtuvėse, domėjosi elektriko, mechatroniko profesijomis, džiaugėsi sužinoję kaip veikia saulės ir vėjo jėgainės, aplankė IT klases.

Po ekskursijos po Inžinerinį sektorinį praktinio mokymo centrą ,mokiniams ir jų tėvams profesijos mokytojas R. Mešinis pravedė praktinį užsiėmimą, kurio metu supažindino su šaltkalvystės pradžiamoksliu.
 
Tikimąsi ir ateityje darnaus bendradarbiavimo su Atgajos mokykla.
 
 
Vilniaus „Atgajos“ specialiojoje mokykloje mokosi mokiniai nuo 7 iki 21 metų, turintys intelekto ir kompleksinius sutrikimus.Joje siekiama, kad kiekvienas mokinys patirtų sėkmę, kad būtų ugdomi ir plėtojami jo individualūs gebėjimai. Mokykla užtikrina ugdytinių popamokinį užimtumą, kurio metu mokiniai gali rinktis neformaliojo švieitmo veiklas. Neformaliojo vaikų švietimo veiklos padeda ugdyti mokinių menines, socialines, edukacines, profesines kompetencijas bei gilinti ir formuoti socialinius, gyvenimo įgūdžius.